Nieuwsberichten

04 oktober 2018

Wie is uw Care team?

Bent u ook benieuwd naar het volledige Care team? We zullen u kennis laten maken met al onze medewerkers. Vandaag is Eline Bakker – Commercieel Marketing Medewerker aan het woord.

WIE BEN JE?

Mijn naam is Eline Bakker, 26 jaar en ik woon in Gorinchem.

 

WAT VOOR FUNCTIE HEB JE BINNEN CARE COSMETICS?

Ik werk als Commercieel Marketing Medewerker.

 

HOE BEN JE TERECHT GEKOMEN BIJ CARE COSMETICS?

Via Facebook. Ik las de vacature en ik dacht: dit is mijn droombaan!

 

HOE LANG WERK JE AL BIJ CARE COSMETICS?

Ik werk nu 7 maanden bij Care Cosmetics.

 

WAT ZIJN JOUW DAGELIJKSE BEZIGHEDEN BINNEN HET BEDRIJF?

Echt elke dag is wel anders eigenlijk. De taken die het meest terug blijven komen, zijn salespresentaties opmaken. Daarnaast houd ik de social media bij, maak ik nieuwsbrieven, ondersteun ik de Brandmanagers met het bedenken en opmaken van content en acties, maar help ik bijvoorbeeld ook met de organisatie van evenementen, klantenreizen en nog veel meer.

 

WAT VIND JE, JOUW LEUKSTE TAKEN?

De afwisseling in mijn baan vind ik geweldig! Elke dag is anders en ik kan ook echt mijn creativiteit kwijt. Binnen CARE zijn alle ideeën welkom.

 

WANNEER BEN JE TROTS OP IETS WAT JE HEBT GEDAAN?

Als een presentatie er uiteindelijk goed uitziet en ik er complimenten over krijg. Als de acties die ik heb opgezet heb uiteindelijk ook goed verkopen, dan is dat natuurlijk helemaal top.

 

WORDT ER VEEL FLEXIBILITEIT VAN JE VERWACHT?

Ja dat wel, maar anderzijds is CARE zelf ook flexibel.

 

ZIJN ER VEEL MOGELIJKHEDEN BINNEN HET BEDRIJF OM JEZELF TE ONTWIKKELEN?

Jazeker! Ik werk er nog relatief kort, maar ik heb al veel collega’s zien doorgroeien. Heel leuk om te zien.

 

WAT MAAKT CARE COSMETICS UNIEK?

Het concept van Care Cosmetics is uniek: we zijn niet alleen een leverancier van super mooie merken, maar denken ook echt mee met de klant, om ze uiteindelijk op een hoger niveau te helpen. Zo bieden wij ook omzetverhogende trainingen, het Beauty & Care concept, verschillende apparatuur en heeft elk merk weer een hele andere visie en doelgroep, waardoor we eigenlijk aan ieders wens kunnen voldoen. Daarnaast hebben we natuurlijk een te gekke marketingafdeling die boordevol goede ideeën zit om de verkoop te stimuleren.

 

BESCHRIJF HET BEDRIJF IN ÉÉN ZIN.

Team work makes the dream work!

Meer nieuws