Nieuwsberichten

30 juli 2018

Wie is uw Care Team?

Bent u ook benieuwd naar het volledige Care team? We zullen u kennis laten maken met al onze medewerkers. Vandaag is Monique Dongelmans – accountmanager en trainer voor het merk Académie Scientifique de Beauté aan het woord.

WIE BEN JE?

Monique Dongelmans, getrouwd en moeder van 2 volwassen kinderen. Een enthousiaste 50+er. Ik loop een paar keer per jaar een halve marathon trail en ik rijd fanatiek paard.

 

WAT VOOR FUNCTIE HEB JE BINNEN CARE COSMETICS?

Accountmanager en trainer voor het mooie merk Académie Scientifique de Beauté

 

HOE BEN JE TERECHT GEKOMEN BIJ CARE COSMETICS?

Care Cosmetics is de nieuwe vertegenwoordiger van het mooie merk Académie Scientifique de Beauté geworden, één van de oudste cosmeticahuizen met een eigen laboratorium.  Het merk is nog steeds een familiebedrijf. De 4de generatie is inmiddels actief in het bedrijf aanwezig. Vanuit Frankrijk is gevraagd of ik Care wil helpen om Académie in Nederland bekend te maken bij professionele schoonheidsspecialisten .

 

HOE LANG WERK JE AL BIJ CARE COSMETICS?

Sinds 1 februari 2018.

 

WAT ZIJN JOUW DAGELIJKSE BEZIGHEDEN BINNEN HET BEDRIJF?

Als accountmanager heb ik veel klantencontact. Dit is per telefoon, mail, social media en ik bezoek de dépositaires. Ook verzorg ik de trainingen voor Académie.

 

WAT VIND JE, JOUW LEUKSTE TAKEN?

Ieder dag is anders. De ene dag zit ik veel achter de computer, een andere dag ben ik op klantenbezoek en een andere dag verzorg ik de trainingen. De diversiteit is heel fijn.

 

WANNEER BEN JE TROTS OP IETS WAT JE HEBT GEDAAN?

Als ik zie dat een klant enthousiast is, blij is.

 

WORDT ER VEEL FLEXIBILITEIT VAN JE VERWACHT?

Gelukkig wel!

 

ZIJN ER VEEL MOGELIJKHEDEN BINNEN HET BEDRIJF OM JEZELF TE ONTWIKKELEN?

Ik denk het wel. Daar ben ik nog niet mee bezig. Er zijn nog zoveel uitdagingen voor Académie en in mijn functie.

 

WAT MAAKT CARE COSMETICS UNIEK?

De openheid. Ondanks de grootte van het bedrijf voelt het niet als een groot bedrijf. Ieder merk heeft zijn eigen identiteit en zijn eigen team. Dat is voor iedereen fijn.

 

BESCHRIJF HET BEDRIJF IN ÉÉN ZIN.

Dat kan in 1 woord: dynamisch!

Meer nieuws