“Public relations is voor mij commercie persoonlijk maken met als tools influencer-marketing en (free) publicity. Het is geen 1-2-3-proces, het draait allemaal om relatiebeheer, het opbouwen van nieuwe relaties en het zien van bepaalde kansen. En dat kost tijd! Op dit moment zijn we bezig met een uitgebreid plan waarin we alle piketpaaltjes slaan en we ons vooral richten op de promotie van Care Cosmetics zelf en de focusmerken. Plannen genoeg! Ik zit sinds maart officieel in het PR-vak en ik voel me als een vis in het water in de beautyscene. Ik vind het ontzettend tof om deze wereld te ontdekken en te onderzoeken wat er allemaal mogelijk is. Met inmiddels 44 merken binnen Care staat er elke dag wel iets nieuws op de planning en dat in combinatie met alle mooie mensen en bladen waarmee ik mag werken … dat voelt als een echte snoepwinkel! En er zijn nog oneindig veel momenten voor publiciteit, via events, persberichten, advertorials. De mogelijkheden zijn eindeloos! Dat ik veel babbel? Ja, ik ben goed van de tongriem gesneden. Zet je nu een camera voor me en wil je dat ik iets vertel over het schilderij hier aan de muur, dan vind ik dat nog leuk ook. Ik ben gewoon niet bang. Ik probeer het en zie wel. Ik heb het altijd ontzettend leuk gevonden om de leiding te nemen en dingen voor elkaar te krijgen. Vroeger op de basisschool in de poppenhoek of op vriendinnenuitjes en daarna heb ik dat vertaald naar mijn studie. Inmiddels heb ik dat verder omgezet in deze relatief nieuwe baan en dat is elke dag weer een feestje! Iets nieuws ontdekken vind ik top, ik waag de sprong en ik zie wel. Verhuizen? Een nieuwe job? Een nieuw event-concept? Let’s do it, als het fout gaat los je het toch gewoon op?”
Terug naar Werken bij Care