De foto’s zijn binnen van het GUINOT Business Event op 4 september in Huis Scherpenzeel.
GUINOT professionals genoten deze dag van de prachtige ambiance van het 16e-eeuwse kasteel waar het GUINOT-team drie presentaties verzorgde. In de ochtend nam trainer Margot Kuzee de zaal mee door alle noviteiten van GUINOT in beeld te brengen. Alles van het hele jaar kwam aan bod en ook nog wat er op de planning staat vanaf september zoals onder andere de lancering van Eye Summum, Hydrazone plus de speciale kerstacties. Later die dag, gaf ze uitleg over de Visible Age Reverse (VAR). Het nieuwe apparaat om in een half uur de huid een jongere uitstraling te geven. Brandmanager Phuong Nguyen presenteerde de acties en liet zien waar GUINOT op (inter)nationaal niveau mee bezig is en welke waarden het merk nog steeds hoog in het vizier heeft en zo de nummer 1 positie bij salons in Frankrijk behoudt. Communicatiemanager Marjanne Riemens organiseerde een interview aan de hand van stellingen zodat de beautyprofessionals elkaar vragen konden stellen – van wie leer je nou meer dan van jouw collega – en daarna was het tijd voor een quiz. Het hele Care Team was echt verrast hoeveel kennis er in huis bij de GUINOT-specialisten. Gedurende de dag waren ook accountmanagers Emma van Burken en Inge Procée aanwezig om te netwerken met klanten.
Als afronding gingen we schermen! Wat een geweldige buitenactiviteit! Niemand van de groep had dit ooit gedaan en iedereen vond het een fantastische ervaring om uitleg te krijgen over de termen, de regels en vooral de positie die je inneemt om op een respectvolle manier punten te scoren. Een mooie afsluiting met een mooie boodschap:
GUINOT op Nummer 1!