Faq

FAQ, oftewel Frequently Asked Questions: hier vindt u de meest voorkomende vragen en de antwoorden onder elkaar. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met skincare@carecosmetics.nl

Hoe word ik dépositair?

Bent u nog geen klant bij CARE COSMETICS en heeft u interesse in één van onze merken? Ben u geïnteresseerd in meerdere merken? Stuur dan een e-mail met uw gegevens en de merken waarin u interesse heeft en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Na ontvangst van de informatie komt één van onze account managers bij u langs voor extra toelichting en zal zij uw vragen beantwoorden.

Waar kan ik terecht voor een specifiek product?

Onze dépositaires kunnen terecht op onze webshop. Hier vindt u alle informatie over producten en ziet u of het product nog voorradig is.
Consumenten verwijzen wij door naar een verkooppunt. Vul uw gegevens in op onze store locator om een verkooppunt bij u in de buurt te vinden.

Het product wat ik wil bestellen in niet voorradig.

Als er veel vraag is naar een product kan het voorkomen dat het product niet meer op voorraad is. U kunt bij uw account manager aangeven of u backorders wenst te ontvangen. Zodra het product dan weer op voorraad is wordt u hiervan op de hoogte gebracht en leveren wij het alsnog na.

Vanaf welk bedrag wordt mijn bestelling franco geleverd?

Bestellingen boven de € 175,00 worden altijd franco geleverd. Voor bestellingen onder de € 175,00 betaalt u € 9,00 verzend- en administratiekosten.

Wanneer worden nieuwe promoties bekend gemaakt?

Iedere 6 weken hebben we een nieuwe salesronde. Op de eerste maandag van de salesronde worden onze account managers op de hoogte gebracht van de nieuwe promoties. In diezelfde week worden de acties op de webshop geplaatst. Voor vragen over de promoties kunt u terecht bij uw account manager.